Powered By Blogger

понеделник, 7 януари 2013 г.

Пробудена....




снимка някъде от НЕТ-а


*****

една безкрайна светлина
по моя път се разпилява
и в стъпките ми тишина
надежда слънчева запява

една разбрана самота
захвърлям в ъгъла забрава
надявам цветни очила
а в тях света се отразява

една монета за късмет
във джоба си на скрито слагам
продупчвам чисто нов билет
и във тревата го оставям

eдин чадър без да вали
разтварям с мисли в тъмнината
и към блестящите звезди
молба отправям сред житата

един въпрос със тебешир
изписвам сръчно на асфалта
а после скачам до безспир
с въже направено от сянка

един завой от сноп мечти
внезапно с обич ме поглъща
духът ми в бъдното лети
и в птица Феникс ме превръща

Една Любов сред ветрове
ме стопля с нежните си длани
от всички мои страхове
създала огнени кинжали

07.01.2013г.
@Eli

                       
 

             *****
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар