Powered By Blogger

петък, 12 юли 2013 г.

Десет....



Десет....

Историята ни написа без кавички
Измисли ни Един за Друг
Изправихме се Двама срещу Всички
Пред общия житейски струг...
Извая ме като звезда Зорница
Аз проектирах те като пилот
А някъде в едната ми зеница
Се скри ключа за трудния ни ход...
Научих се да дишам търпеливо
А ти обичаш все така със страст
Потрепва в мен сърцето ми щастливо
Че още си във мойта нежна власт...
Ръката ми държиш в дъждовни бури
А аз ти шепна тихо във нощта
Една магия скита помежду ни
И пътя ни посочва през света...
Бъди дърво трева пустинна песен
Ще бъда твоя Лунна светлина
От зимата до късна златна есен
В огнището ще топли Любовта...

12.07.2013г.
@Eli







12.07.2003 ~
  
 







1...2...3...4...5...6...7...8...9...10!:)

 



             

                                                      


Човек и добре да живее се жени, но Хубаво Е!
Пожелаваме го на всички,
 защото няма по-важно нещо от семейството! :)

***

Няма коментари:

Публикуване на коментар