Powered By Blogger

събота, 27 юли 2013 г.

А любовта ще преболи....









А любовта ще преболи…

не мога да обичам с тази страст
която костите начупва до пенливо
която ме разтваря в хладна власт
превръща ме във песен но и в жило

изопната снагата ме боли
а трайната отдаденост ме скършва
измислени са звездните мечти
докато пътя земен ни довършва

а близостта я имаме във нас
като компас с променящи посоки
ще ни държи до сетния ни час
във мислите като води дълбоки

летя Сега в онази синева
родена от очите ми след време
а ти пристъпваш в меката трева
от Минало във стъпки извървени

една сълза в дланта ми изгоря
през рамото си хвърлих броеница
а после за сърцето ми изгря
надежда бяла в пламък на свещица

Тя любовта замина чувстваш ли
превърна се в частица от Всемира
във други светове ще преболи
и ще се върне някога щастлива


27.07.2013г.
@Eli







***

Няма коментари:

Публикуване на коментар