Powered By Blogger

вторник, 16 юли 2013 г.

Сън...




снимка от интернет






Сън…

Сънувах те…
Бе онзи миг от дъжд във който
се усещам най-щастлива…
а после бяхме
в цъфналата ръж
вървяхме към дъгата
тъй красива…

Шептеше ми…
нечакани слова в които пак
вълшебна се откривах…
превръщах се във песен
и в сълза
а птиците в небесното
достигах…

Танцувах боса…
твърдата земя в която
стъпките ми белези ковяха
за мен роди най-нежната
трева
следите ми със твоите
се сляха…

Достигнахме…
там някъде в света където
края беше пак начало…
на вечната безкрайна
Свобода…
на Мен и Теб
в Едно въздушно цяло…

16.07.2013г.
@Eli





 

@@@@

1 коментар:

  1. ***

    Чуваш ли... шуми реката....
    Разказва пак с кристален глас....
    Текат през нея имената...
    На ветровете скрили се във нас....
    Една бреза поклаща клони...
    И пее песен в нощен час...
    Съдбата И водата рони....
    Насочва я на Стоп с компас...
    Звездите сипят тиха нежност...
    Разплитат се във водопад...
    Превръщат се в безкрайна вечност...
    В житейско-цветен кръговрат....
    А боси пак са бреговете...
    Но мислите им са в синхрон...
    Окъпани от дъждовете...
    Блестят като вълшебен стон...

    Чуваш ли... шуми реката...
    Отнася нечии мечти....
    В дълбоко ражда светлината...
    За бъдещи щастливи дни...

    18.07.2013
    @Eli

    ОтговорИзтриване