Powered By Blogger

четвъртък, 17 октомври 2013 г.

Пътуване....







Един неочакван подарък, който получих
в Чадъреното (ни) кафе днес в дъждовния ден

:))








Пътуване….

                       на Мирка
                         (sestra)

казваш да изковем
в Живеенето истини
да бъдем търсеща и търсена
земя
душите ни да крачат
сигурни
че даже с непораснали крила
летенето е просто
случване
парабола веднъж
друг път черта

ще те послушам
вярвам в настоящето
във всички думи
скътани в жарта
от тях огньове пламват
Винаги
а топлината се разстила
във кръвта

аз имам нужда просто
от обичане
безмълвно и течащо
от небе
фаталното несигурно
привличане
е знакът че сърцето
е добре

не ме е страх да бъда
босоногата
да ме прегръщат есенни
мъгли
дори във тъмното
аз знаци за посоката
откривам със невиждащи
очи

през времето пътувам
към мечтите си
към отговори
може би към теб
във вятъра оставила
следите си
съм пътник със надежда
и билет

17.10.2013г.
@Eli







***

2 коментара:

  1. <3 <3 <3
    БЛАГОДАРЯ, огън такъв ветровит или обратно беше... огнен вятър! Обичам твоето прозрение.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Welcome си Систър,
      always! Огнен вятър.... да....
      Асцендента Лъв + Зодиакалния знак Водолей :)))
      Прегръщам те,

      Ели

      Изтриване