Powered By Blogger

вторник, 29 октомври 2013 г.

А някой ден....




.... и път сме ...


.... и вълшебна гора ....

















.... и бодли във поле ....



.... и скитащи сенки с посока ....



.... и птици с криле - ръце прегърнали свободните простори ....



          ... и древни сме ....                                 .... и винаги приятелски ....





                          ..... и Пожелателно - Мечтателни  на Големите Стъпки ....



.... и скрито вълшебство във есенни горски лъчи ....


.... и Тайнствени зад Дървото побрало Живота ни ....





А някой ден....

Посипаха се жълтите листа
И разпиляха от ръцете есен
Една надежда нейде отлетя
Превърна се в мълчание и песен
Закрачиха ме стъпки и треви
Облякоха ми скитаща премяна
Разбита съм и много ме боли
Така ще е до пролетната смяна
Познавам се от „до” та чак до „си”
И вярата ще пазя до последно
И само  вятър в моите коси
Ще ме изчезва в сънища безследно
А някой ден когато се стопя
Напълно в твойта каменна обвивка
Аз свойта сила пак ще различа
И ще даря небесното с усмивка

@Еli
29.10.2013г.





 

***
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар