Powered By Blogger

петък, 7 март 2014 г.

В друго време, в друг свят....



“Има моменти, когато ми се иска да върна времето назад и да премахна тъгата, но имам чувството, че заедно с нея ще си отиде и радостта. Затова приемам спомените си такива, каквито са и ги оставям да ме водят.”

Никълъс Спаркс, "A walk to remember"
 



 цитат и снимка
~ Страничката на Маги ~ във FB*




***
скачам на въже а кръстопътя
свети към небето в цвят зелено
скътала съм звездната поука
като цвете право във сърцето

няма гняв единствено надежда
ти да скачаш също със усмивка
прошката ми – птица над полето
право в тебе цветна се подрежда

чакам те там горе в планината
ала не на земната планета
скрила съм за двама свободата
от смъртта във минало отнета

07.03.2014г.
@Eli
(tag В друго време, в друг свят....)




***

Няма коментари:

Публикуване на коментар