Powered By Blogger

петък, 7 март 2014 г.

Малки чудеса....




изображение от мрежата




NOTE:

Реших преди да спя да споделя нещо от Вселенско вълшебническият опит от вчера (вече). На обяд както всеки ден ходихме с приятелката ми да хапнем, а после в любимото ни заведение да пийнем кафе. Докато си разглеждахме късметите (на мен за втори път ми се падна Нов приятел) и приятелката ми сподели проблем, който таи от години. Замислих се и на ум си казах, че щом даденото нещо ми бе доверено, то очевидно аз съм човека, който може да намери разрешението му. Пожелах си Вселената да ми изпрати знак какво трябва да се направи за да се успокоят нещата. Изпихме си кафето и тръгнахме. Валеше лек дъждец, но аз си крачих без чадър. Някъде по-надолу по улицата ни срещна една жена, която просеше. 

В първият момент я отминахме, но после се сетих за една ситуация от предния ден. Бяхме в един магазин и като тръгнах да плащам едни закупени сладки за раздаване по повод годишнина от смъртта на прабаба Неделя и продавачката отказа да вземе едни 2 лева, които исках да и дам с мотива, че били закъсани от едната страна и никой нямало да ги иска после като ресто. Вдигнах рамене и прибрах закъсаните два лева в портфейла си, но си помислих, че вероятно Вселената не иска аз да ги харча, а някой друг и че най-добре ще е да ги дам на някого. Обичайно просещата жена е в близост до въпросния магазин и възнамерявах да И ги дам веднага, но като излязохме я нямаше. Прибрах двата лева и продължихме към работа. Вчера, обаче, като я срещнахме и се сетих за случката от 5.03 и просто бръкнах в чантата си, извадих портфейла и усмихната И дадох парите, като на ум си пожелах да и донесат радост и късмет и от нея да ги приемат, където и да реши да ги похарчи. Жената започна да ме благославя, да ми пожелава да съм здрава и честита. 

Прибрахме се на работа. Преди да се захвана с текущите си дейности определени за следобеда погледнах тук във Вятърното и видях, че в блога на една приятелка от блогрол-а ми има нова активност. Отворих поста И и вътре имаше два линка, в които като ги пуснах и загледах видео клиповете почти веднагически открих отговора на поставения от приятелката ми на обяда проблем! Просто Вселената се задейства  веднага! Благодаря много на Ева за стореното Чудо!*

Тепърва предстои да упражним предложените техники! Просто Знам, че ще помогнат на всички ни! Та това беше! Да ходя да сънувам, а? ;)

Ей това слушам и ми се струва оптимистичен финал на кратката ми споделеност...

@Eli




<3 ***

Няма коментари:

Публикуване на коментар