Powered By Blogger

неделя, 9 март 2014 г.

Sa Ta Na Ma Mantra....



 

снимка - интернет




Sa Ta Na Ma Mantra....

NOTE:

Днес (08.03) заведох Боби в църквата. Постояхме вътре, дадоха ни нафора, помолих се пак пред иконата на Богородица с младенеца и пак бе някак много тежко, като на 5.03. После поговорих и с отеца. Сгрешила съм. Помощта не може да дойде оттам. Но си отговорих на други два въпроса, които се бяха наслоили във времето някъде в дълбините на съзнанието... къде и защо изчезна някой... Отговорите са на друг континент. Можеш ли да ми помогнеш с нещо?! Да!!! Да дойдеш с мен Там, когато му дойде времето... А тази вечер взех Боби на ръце и започнахме да се въртим, като леко го подрусвах и подхвърлях нагоре, а той започна да пери ръчички като птица и да повтаря Sa Ta Sa Ta Sa Ta Sa Sa… Заливаше се от смях и излъчваше радост! И ту разперваше ръцете като птица, ту се сгушваше плътно в мен и ме притискаше към себе си!* Потърсих повтаряните думи и открих мантрата  Sa Ta Na Ma!!! Четирите срички имат различно значение. В случая ме заинтересуваха повтаряните от Боби, а те означават следното :

SA is the beginning, infinity, the totality of everything that ever was, is or will be.
SA е началото, безкрайността, съвкупността от всичко, което някога е било, е или ще бъде.

Ta is life, existence and creativity that manifests from infinity.
Ta е живот, съществуване и креативност, която се проявява от безкрайността.

Вече знам и как да изпълня цялата мантра, така че да стимулирам спомените в паметта!*

Трябва да се бърза бавно. Отговорите веднъж се забързват. Друг път се забавят. Но винаги идват, когато настъпи момента им! И пак да припомня казаното от Антон Дончев във „Време разделно”, че Човешките пътища не водят до никъде, важно е само да вървиш, но да добавя, че според  мен пътя на душата извървян  лека-полека, правилно, методично, последователно и с вяра и обич отвежда до... Нирвана!

И може би накрая една вметка за откритата сходна ситуация на търсене, на която станах съпричастна без дори да го желая, очевидно защото така е трябвало да стане... Историята с „тънката проза”... ;) Щом желанието спрямо другия е обвързано от първични физически потребности и неосъществяването на такива доведе до негативни прояви на духа, с които се засягат правата и интересите на трети лица... не се касае до комуникация с душата-близнак – пламък! А просто до някакво влюбване, което след като отшуми остава права линия... А когато има трайна и последователна обич, независимо от изпитанията и лишенията на духа и физиката... май е нещо доста различно... И въпреки това аз се моля търсенето на тази срещната по пътя (ни) душа, да се увенчае с успех!*

И вместо подпис, единственото признание :
Аз мога само да Обичам! <3

Елица

пп : Пък и Пепеляшка е непоправима романтичка и затова Винаги печели принца! ;) 
(повод да отбележа, че помня "като слон")






***

2 коментара:

  1. една от любимите ми мантри :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Нели, моли се за нас тогава, мила....
      Моли се за нас...
      Прегръщам те... <3

      Ели

      Изтриване