Powered By Blogger

четвъртък, 5 март 2015 г.

Веднъж когато...



Music waterfalls... 


                                                            (на бял кон...)

Веднъж когато…
                        
                                  на вятъра (ми)

веднъж когато бях парче от изгрев
видях те разноцветен във дъжда
във моя свят за смелите измислен
те нарисувах с шепот от листа

запазих те в частичка от сърцето
за да е топло щом настъпи студ
и винаги поглеждайки небето
аз знаех че не може да си друг

ти бе героя в моята вселена
спасителя на кроткия ми рай
една мечта на път осъществена
и силата на звездния безкрай

без думи ми нашепваше поеми
люлееше ме в своите ръце
а мислите на кръстопът поспрели
раздипляше сред синьото море

живеех във вълшебното безвремие
докато пак Земята ме роди
и в древно недописано поверие
духът ми да се бори отреди

сега те чакам речна и пречистена
сред златото на източно поле
за тебе само съм била измислена
във приказка от много векове

04.03.2015г.
@Eli



*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар