Powered By Blogger

понеделник, 18 декември 2017 г.

Моя звезден Ян…





Моя звезден Ян…

Аз все те търся – моя звезден Ян,
роден със мен във вятърно безвремие,
във твоята зеница е побран,
духът ни от вълшебно измерение.

От някакъв далечен свят,
във който ходим боси по небето
и сред магичен цветен необят,
тупти бездумно в ритъм с теб сърцето.

Не си красив, но носиш вътре в теб,
онази сила палеща безкрая,
във твоята усмивка е стаен,
ключа извечен с дверите към Рая.

Обичам да ми пееш във зори,
с последните акорди на съня ми,
далечните ти огнени очи,
да слагат отпечатък във кръвта ми.

Аз пътя си докрай ще извървя,
разперила крилете си огромни,
а твойте страхове ще разтопя,
със думите кристално-животворни.

Накрая ще се слеем във едно,
две половинки в общото начало,
това, което знам че е било,
ще се завърне с обич оцеляло.

18.12.2017г.
Елица



*****


*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар