Powered By Blogger

петък, 8 декември 2017 г.

Горчива песен...




"Не товарът те събаря, а начинът, по който го носиш."
 
Лина Хорн




цитат и снимка
Sanvali – Дворче за душата




Горчива песен…

Валят във мен кристални капки дъжд,
изпратени от твойта необятност,
оставаш ти вълшебен чакан мъж,
преплел душа със мойта непонятност.

Раздират ме неказани слова,
една горчива тайна ме опива,
в далечната ти звездна тишина,
сърцето ми неистово се скита.

По-лесно ми е вече да мълча,
разперила криле да съм в безкрая,
една красива вечна светлина,
душата ми държи като в омая.

А ти си къс от атом във кръвта,
простена болка и горчива песен,
за тебе ми нашепва все пръстта,
по пътя ми раздиплено нелесен.

Ще се пресрещнат нашите следи,
един във друг докрайно ще прелеем,
в забравени надежди от Преди,
крилете си ний устремно ще слеем.

08.12.2017г.
Елица



 *****

Няма коментари:

Публикуване на коментар