Powered By Blogger

сряда, 20 януари 2016 г.

Catch My Heart...(превод)



Jimmy Davis & Junction
Catch My Heart Lyrics

Standin' on the ledge of love
Over the depths of desire
Standin' on the edge above
Passion's burnin' fire


On the other side
You hold the vantage ground
Can I cross the great divide
Off lover's leap in a single bound?


(Chorus:
Catch my heart
Can ya hear me callin'?
Catch my heart
Can you see me fallin' down?


It's all I can do
To try and balance the breach
That guards and keep you
In sight, but just out of reach


So should I take the chance
Toss up my heart just to see where it lands?
If I clear the distance
Can I put my faith in your hands?


(Chorus)

[Instrumental break]

(Repeart 1st Verse)

(Chorus 2x)

Catch my heart
Catch my heart
Catch my heart
Can ya hear me callin'?
Catch my heart
Can you see me fallin' down? 





Jimmy Davis & Junction
„Хвани сърцето ми”

Застанал съм на ръба на любовта
над дълбините на желанието
Застанал горе на ръба
Страстен бушуващ огън


От друга страна
Ти се държиш предимно за земята
Мога ли да пресека великото разделение
На влюбените скокове през единичната граница?


(Припев)
Хвани сърцето ми
Можеш ли да чуеш моя зов?
Хвани сърцето ми
Можеш ли да ме видиш как падам?


Това е всичко, което мога да направя
За да бъде преодоляно и балансирано нарушението
Това те пази и съхранява
В един поглед, но само извън обхвата


И тъй трябва ли да поема риска
Да хвърля сърцето си само за да видим къде се приземява?
Ако залича разстоянието
Мога ли да поставя моята вяра в ръцете ти?


(Припев)

[Инструментално соло]

(Повторение на 1 куплет)

(Припев 2x)

Хвани сърцето
Хвани сърцето
Хвани сърцето
Можеш ли да чуеш моя зов'?
Хвани сърцето
Можеш ли да ме видиш как падам?


15.01.2016г.
Превод Ели


*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар