Powered By Blogger

четвъртък, 14 декември 2017 г.

Избраност…




"Обичай Душата ми........"

Лука Кликовац


снимка и цитат
страничка „Душа“ във ФБ



Избраност…
(Някаква си поема)

По стръмното небе се качвам тихо,
изпълнена със твойта непокорност,
един рефрен от минало красиво,
ме следва по петите с непрестанност.

Усещане за теб заключвам диво,
във шкафове на моята душевност,
а после пак залутана щастливо,
крилете си разпервам в безпределност.

Пътеките са цветни и магични,
отвеждат ме на тайното ни място,
а там са скрити мигове различни,
от някаква забравена реалност.

Скалата е окъпана във слънце,
косите ми по пясък се разстилат,
а ти покълваш като звездно зрънце,
очите ми в очите ти се спират.

Ръце преплели гоним пак вълните,
на общата ни приказна надежда,
досбъднати отново са мечтите,
и вечността в следите се процежда.

Едно обичане задъхано те спъва
и ражда светлина от мойте устни,
безкрайната ти сила се огъва,
сред мислите солени и невръстни.

Отново съм единствена комета,
във твоята раздиплена Вселена,
а вярата ми от дъгата взета,
във твоята усмивка е стопена.

Предавам се със кротко постоянство
и ставам твоя радост и утеха,
изпива ме далечното пространство,
на нашата дочакана планета.

Прегръща ни морето разпиляно,
целувайки телата ни първични,
във неговото мъдро огледало,
ний пак сме двама – сложни и логични.

И пак небето с трепет ни обгръща,
в блестящите си атомни устои,
а аз оставам все една и съща,
във твоите объркани завои.

Ще те спаси зелената ми нежност,
ще ме пречисти твоята смълчаност
и в новата космическа безбрежност,
ще преоткрием своята избраност.

11.12.2017г.
Елица
 

*****



"Happiness" (La Alegria)
(Lyrics & music: Yasmin Levy")

I drink and drink and drink
To forget you
I sleep and sleep and sleep
So I don't have to think.
Damned be the world,
I live to pay for the sin of loving you.

I leave you forever, my love
But don't forget that I exist only for you
And I give you the song of my life as a present
Forever... until I die.

<3


Няма коментари:

Публикуване на коментар