Powered By Blogger

вторник, 5 декември 2017 г.

Посоките на сърцето....





"Не оставайте свързани със стената, 
върху която се виждат само отраженията - 
търсете вечния източник на светлина."

Руми



снимка
Sanvalli – Дворче за душата




Посоките на сърцето…

Различните посоки на сърцето,
се стрелват във небето като птици,
те търсят все неистово морето,
запазено във моите зеници.

Зове ме пак далечната ограда,
на някаква различна моя същност,
първичният ми залък и награда,
побраната във мен космична мъдрост.

Превръщам се във песен и отлитам,
на оня бряг където ти ме чакаш,
мечтите си с реалности преплитам
и виждам как след думите ми бягаш.

Прегръщат се душите ветровити
и раждат нова огнена забрава,
от тебе са следите ми пропити,
изгубени в окото на безкрая.

Аз все ти шепна топла и прозрачна
и всяка нощ стъблото ми израства,
във твойта дивна равновесна лава,
една любов с безмълвие пораства.

Пътеките ще бъдат извървени,
звездите пак ще светят с кротка нежност,
а всички страхове ще са стопени,
на кръстопътя със табела „Вечност“.

05.12.2017г.
Елица




Няма коментари:

Публикуване на коментар