Powered By Blogger

петък, 12 април 2019 г.

За тебе съществувам…





За тебе съществувам…

В зеленото на моите очи
се крие твойта непрехОдна нежност,
дори когато времето горчи,
аз я прегръщам и потъвам в безметежност.

Живееш в мен замислен и суров,
кръвта ми в нощите неземно палиш
и всеки миг си вятърен и нов,
косите ми със мислите си галиш.

Привикнала съм да пулсирам в теб,
от дълбините ти бездумна да отпивам,
завръщам се във всеки следващ век,
в живота ти аз силата си скривам.

Понякога съм камък и тежа
на плещите ти призрачно огромни,
а друг път съм сълзичка и тека
по бузите ти сънно чудотворни.

Към мен изпитваш обич и тъга
аз раните ти с истина лекувам,
ще ме достигне твоята ръка,
защото знай – за тебе съществувам.

12.04.2019г.
Елица



*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар