Powered By Blogger

вторник, 16 април 2019 г.

Житейски момент...





Житейски момент…

                          на Вилия

Лежа до теб покрита с тишина
и вдъхвам силуета на глухарчета,
а някаква далечна синева
отново в мен се влива вятърна.

Ръцете ми заровени в трева
откриват пътищата към сърцето ти,
пресрещат ме нетленни правила,
съдбата се излива във нозете ми.

По роклята ми тича светлина,
пригласяш И със песен огнена,
във някаква измислена страна
отново сме в прегръдката на спомена.

Редят се дни, а после нощи атомни,
моретата откриват бреговете си,
по чудните назъбени скали
пак птиците простират страховете си.

Но идва миг – изчезваме със теб,
превръщаме се в пясък и прозрение,
ще се завърнем някога след век
през тихото вселенско преселение.

И пак ще съм приятелка добра,
заречена мечтите си да сбъднеш,
а моята усмихната душа
ще ти помогне просто Да Пребъдеш.

16.04.2019г.
Елица




*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар