Powered By Blogger

понеделник, 22 април 2019 г.

Пътеката на твоята душа…





Пътеката на твоята душа…

Вали ли в теб? Усмихвам се далечно
на нашите копнеещи следи,
сърцето ми към теб ме води вечно,
в дълбокото за мене те боли.

Разтваря се неистово Земята
в студените ми пеещи нозе,
самичка стъпвам боса във тревата,
в прегръдката си вятър ме пое.

Отново е небето наша стража
сред хиляди потоци светлина,
единствено аз мога да покажа
пътеката на твоята душа.

Преплитаме се в тъмното, немеем,
а после се крещим в синхрон,
предречено е тъй да оцелеем –
един без друг. Оставам твоя стон.

По-силна съм. Крилете ми изгряват,
поглъщат нежно твойта тишина,
със утрото отново се смаляват –
превръщам се във точка и мечта.

Видях аз края – двамата сме горе –
пречистени от стари грехове,
а после пренаписани  и нови
се гоним пак по стари брегове.

22.04.2019г.
Елица

Няма коментари:

Публикуване на коментар