Powered By Blogger

вторник, 19 юли 2016 г.

Shayne Ward - Stand by Me...



Много ми хареса като я чух тази сутрин….
Носи се толкова ефирно….
Чудесен глас…
От мен за Жоро с много обич! <3 (сърце)

Ели



Обичам да…

                            на Жоро

обичам пеперудата ни в коридора
и твоите намръщени мечти
до теб се чувствам винаги готова
с душата си да сътворя звезди
когато нощем тихо ме прегръщаш
във теб се вливам като водопад
във приказната фея ме превръщаш
със ореол от слънчев необят
ръката ми държиш с изкряща нежност
неспирно ме попиваш със очи
ще бъда с теб за дълга дълга вечност
във бъдещите най-щастливи дни
намери ме след хиляди години
във търсене на бряг и светлина
погали пак косите ми красиви
в магична споделена тишина
обичам да съм твоето момиче
немирна вятърна бълбукаща вода
а мислите ми все към теб да тичат
дори да си накрая на света
любов и радост носиш непрестанно
и пазиш с вярност моите крила
следите ми със теб константно
се сливат сред небесна синева


19.07.2016г.
Елица




*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар