Powered By Blogger

вторник, 11 юни 2019 г.

Преди зората...





Преди зората…

Преди зората скитам вътре в теб,
превръщам се в прашинка и попивам
във мислите ти – вятърен ответ,
на мислите ми със които питам,
дали съм още твоя светлина,
жената синонимът на надежда,
с която преоткриваш радостта,
която във безкрая те отвежда.
Прегръщаш с нежност моята душа,
по устните ми сипеш кротки знаци
и вечно галиш моите крила –
типичен жест за пламъци близнаци.
Потъваш тихо в моите очи,
събуждаш се във равнина далечна
и винаги със първите лъчи
ти знаеш – обичта ни ще е вечна.
Две половинки на една съдба
и клетва от космичното начало,
завинаги със тебе ще блестя
във общото ни неделимо цяло.

11.06.2019г.
Елица


*****

NOTE: Вчера се върнах към една стара кореспонденция, на едно старо вълшебно място и се замислих дали съм още „силно и дъхаво вино“ и дали този, който ми даде тогава това определение пие на моменти сам докато си мисли какво би било ако… „Before The Dawn“ беше силен лайтмотив в разговора тогава… Днес пак се върнах към тези преживявания, които са някак в унисон с шептящият зад стъклото дъжд и с един вечен копнеж в душата…

Ели

Няма коментари:

Публикуване на коментар