Powered By Blogger

вторник, 10 септември 2019 г.

Игра на маски...





Игра на маски….

Поръчах си за днес аз сто вълшебства,
които да ме сбъднат в твоя сън,
да бъда вътре в тебе неизвестна,
докато шепне пак дъжда навън.

Аз всяка нощ на пръсти се прокрадвам,
с перце погалвам твоето лице,
една усмивка тихичко открадвам,
прибирам я във своето сърце.

Рисуваш с мисли вътре в мен безкрайност
и гледаш как подскачам на въже,
снагата ми извайваш със омайност,
усещаш се наистина добре.

Но с първите лъчи аз се стопявам,
превръщам се в далечен светъл стих
и хиляди посоки възкресявам,
към моя вечен вятърен любим.

Игра на маски, прах и много нежност
държат душите ни вклинени във едно
и някъде във тази неизбежност,
по-силно става нашето стъбло.

Привиквай вече, тъй ще е, аз зная,
единствено за мен ще си туптящ,
а истината – тя е ключ за Рая
по пътя ни в космичното блестящ.

10.09.2019г.
Елица


Няма коментари:

Публикуване на коментар