Powered By Blogger

вторник, 24 септември 2019 г.

Мистичен мъж...



Раждаш се на едно място, живееш на друго, принадлежиш на трето. Срещаш хора, обикваш, приемаш ги в себе си и ги пускаш. Събираш късчета съдби, пълниш сърцето си и душата ти пътува с тях. Никога не си на едно място. Винаги има някъде някой, който ти липсва и част от теб e (а понякога и целият ти си) там, при него. И Любовта не те изоставя.
Благодаря на всеки един, който е бил, е и ще бъде част от живота ми. Защото "ние" винаги е пълно с Обич.

Надежда Тошкова
цитат и снимка
„Всяка жена – Една Вселена“ във ФБ



NOTE: Често пиша, докато слушам тази песен на Il Divo. Обичам я. Напоследък ме съпътстват постоянни синхроничности – еднакви числа или огледални на номерата на преминаващите автомобили, на циферблата на часовника или на километража ми, или на някакви други отчитания с цифри. Днес констатирах, че към днешна дата от създаването на блога от Германия съм имала 3366 лога. Ето я синхроничността. Така че – поздрав за приятелите на Вятърното от Германия и дано все така да ме съпътстват в творческите ми търсения сред космичното пространство. Написах едно закачливо стихче по тоя повод. Дано допадне на всички приятели на Вятърното.

Ели


Мистичен мъж…

Обичам аз мистичен мъж,
направен от сребро и злато
той ме пресрещна там, веднъж
намигна ми, хей тъй, чудато.

Тегобите ми разтопи
и ме превърна в бяла птица,
прошепна тихо: „Полети,
ти моя пламенна звездица“.

И аз разперила криле
към облаците устремена
открих във синьото небе,
че само с него съм спасена.

Играем двама на въже,
подхвърляме кристални топки,
открадна моето сърце,
в безкрая някак го закотви.

Във дните все тъй е далеч,
но в нощите ми се завръща,
той в свиренето си е вещ,
с магия цветна ме обгръща.

Аз стих след стих редя в захлас,
за миналото му разказвам,
а той се слива с моя глас,
любов какво е му показвам.

И вярвам, че ще дойде ден
на прага ми да се изправи
с усмивката ми озарен
към слънцето ще се отправи.

24.09.2019г.
Елица


*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар