Powered By Blogger

понеделник, 23 септември 2019 г.

Есенни стъпки...




Есенни стъпки...

Пристигна с леки стъпки есента,
със мириса на чушки и на вино,
остави във безкрайното следа,
търкулна се по пътища щастливо.

Зашепна ми отново за любов,
за оня блясък парещ във очите,
отенъкът оранжев беше нов,
приличаше на пепел от звездите.

Аз затанцувах тиха и добра
във дънерите скрих безброй надежди,
по вятъра изпратих светлина,
на нечии нестихващи копнежи.

Фенер от тиква си изрязах пак,
за да огрява малката ми стая
а на стената нарисувах знак –
от юли се завърнах аз във Рая.

Букетче от мечти си сътворих,
тъгата в мен замлъкна укротена,
кармичните си данъци платих
и вече съм с печат Спасена.

Така че, боса крача през света
загледана във новото начало,
във моята усмивка и гласа
едно красиво слънце се е спряло.

23.09.2019г.
Елица

Няма коментари:

Публикуване на коментар