Powered By Blogger

понеделник, 2 март 2020 г.

Капитулация...





Капитулация….

Надеждите застинаха спокойни,
прибрах ги в чекмеджето за късмет,
а твоите безброй пробойни
потънаха във мрака без ответ.

Опитах се. Наистина го исках,
но съм далеч от твоя нисък темп,
безмилостно през времето притисках
душата ти по Стария Завет.

Притихнах в мене и стени издигнах,
аз вече не вибрирам в пет и шест,
до седмото ниво достигнах,
от мен не ще получиш вече вест.

Остана любовта ми неразбрана,
ти я поръси с пепел и вина,
съдбата ми превърна в тежка рана,
ала звездата ми все пак изгря.

И нежна светя там накрай Земята,
със вярата си бъдното редя,
за теб оставям само тишината
след песента ми. И една сълза.

02.03.2020г.
Елица





Mission completed successfully!

The END


Няма коментари:

Публикуване на коментар