Powered By Blogger

понеделник, 23 март 2020 г.

Утринна звезда...





Утринна звезда...

Излезе истината – стара и дълбока
за нашата обречена любов,
за битката в света жестока
и устрем към живота нов.

Във утрото проблясвала звездата
на твоята бушуваща душа
и раждала за всички светлината
във ангелската цветна равнина.

А вечер е изгрявала в небето
звездичката на моите очи,
тя топлела нестихващо сърцето
на твойте вечно влюбени следи.

Единствена била съм – войн и огън,
най-силен меч във твоите мечти
и вечен като слънце вопъл
за нашето космическо Преди.

Но днес съм друга – мъдра и далечна,
аз хиляди животи изживях,
но добротата ми остана вечна,
за нея много пъти аз умрях.

Какво да търсиш? Прошка ти е нужна,
ала промяна трябва за това,
измяната да бъде чужда
на твоята природа, на плътта.

А изборът на прага ти потропва
в смирение душата ти зове
от Бог е любовта и тя се сбъдва,
ще се завърнат нашите криле.

20.03.2020
Елица

 

******


*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар