Powered By Blogger

вторник, 31 март 2020 г.

Изгряла…




Изгряла…
(Неземно трио)

В Плеядите изгрях отдавна –
от нищото родена светлина
и съм Единствена и също Главна
дарена със космически крила.

А Той дойде от мен и ме прегърна
със своето обичащо сърце,
в Жената - Вечност нежно ме превърна,
люлеейки ме в своите ръце.

Засветихме – две огнени комети
и тихо продължихме все напред,
създадохме безбройните планети,
обгърнати от любовта навред.

От нас роди се и печата маркер
за двете ни преплетени души -
Той беше край, но също тъй и стартер –
подковата на нашите мечти.

Неземно трио – страж на световете,
създало всичко в чуден необят,
търкулнаха ни смело бреговете
на изгрева и залеза в захват.

Измина много време от тогава,
животът бе безмилостно суров,
но всичко преживяно е награда,
получена с вълшебен благослов.

По-силни днес изправяме снагите
защото Ново време ни зове,
ще бъдат пак досбъднати мечтите
до синьото копнеещо море.

31.03.2020г.
Елица



******

Няма коментари:

Публикуване на коментар