Powered By Blogger

петък, 10 април 2020 г.

Блестяща…





Блестяща…

Отидох си и няма да се върна
написах на историята „Край“,
а силата ми стара преобърна,
един копнеж във синия безкрай.

Обичала съм силно, всеотдайно,
летяла съм до твоите криле,
наивна съм била, това е ясно,
но днес съм друга в източно поле.

Блестя омайно, раните лекувам,
общувам и със стари врагове,
по пето измерение тъгувам,
закриляна от силни ветрове.

Стъблото ми расте. Напредва бавно.
Поливам го със истинска любов
и добротата си аз пазя главно,
заслушана в космичен благослов.

Оставям знаци. Мигат светофари.
Спасението бие лудо в мен,
душата ми, знай, твойта изпревари
аз сътворявам всеки следващ ден.

Преглътнах огорченията, гнета
и всичко преживяно редом с теб,
а свободата в минало отнета,
отново диша в мен като завет.

Не искам да си враг. Бъди приятел
на моята изстрадана съдба,
спомни си за вселенския мечтател -
пазител на небето във нощта.

И нека пак да грея като слънце
в Плеядите накрая на света,
от моето вълшебно зрънце,
за всички ще досбъдна вечността.

10.04.2020г.
Елица


******

Няма коментари:

Публикуване на коментар