Powered By Blogger

понеделник, 6 април 2020 г.

Вълшебен извор…





Вълшебен извор…

Аз влюбена във теб оставам,
във твойта тиха синева,
и пак, и пак те пресъздавам,
с невидимите си крила.

Обичам ти да ме люлееш
и със любов да ме тешиш,
красиви песни да ми пееш,
в едно със мене да блестиш.

Да тичам боса по тревата,
към твойта огнена душа,
да те обгръща светлината,
на мойта вяра и гласа.

Немирни с теб да бъдем двама,
в житейски дълъг коловоз,
напук на всяка тежка драма,
да бягаме последен пост

в щафетата за вечна младост,
преплела нашите съдби,
на другите дарили радост
ще сбъднем нашите мечти.

Държа сърцето ти и с теб пулсирам,
отново съм една звезда
и щастието пак съзирам
във споделена тишина.

Ще начертаем с теб безкрая,
безсмъртието ни зове,
вълшебен извор там – във Рая
ще бликне в нашите ръце.

06.04.2020г.
Елица



******




Честит рожден ден на Жоро!*
Бъди ни здрав, щастлив, все така грижовен и обичлив!
Щастливци сме, че те имаме!
Заедно ли сме всичко ще преборим!
Вярвам, че ни чакат още куп вълшебни мигове заедно
напред в годините!
Обичаме те безкрайно! <3 <3 <3

Ели и момченцата 
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар