Powered By Blogger

четвъртък, 9 април 2020 г.

Предсказано от Пепеляшка….






Предсказано от Пепеляшка….

Едно обичане трепти във мен,
на птиците неистово приглася,
събужда ме в зора на следващ ден
и пак във Рая тихо ме отнася.

Държа ръката ти – какъв късмет,
не се превърнах в прах и не изчезнах,
достигнахме до Стария завет,
като една звезда за тебе пак проблеснах.

Посоките във мен съединих,
душата си огледах в твойте стъпки,
май черната прокоба разтопих,
очи запратих във мечтите дръзки.

Предречено е – ний ще победим,
за любовта ни повече прегради няма
и нова вечност пак ще сътворим,
в история като света голяма.

Оглеждаш се във моите очи -
единствено във тях намираш смисъл,
а колко ме обичаш си личи,
ти всяка моя стъпка си дописал.

Накрая ли? Ще следват чудеса -
за мен и теб, за цялото пространство,
отново във щастливи небеса
сърцето ни ще бие с постоянство.

Обичай ме. Достатъчно е туй,
за теб е Пепеляшка отредена,
пантофката накрая ми обуй,
така ще съм завинаги спасена.

09.04.2020г.
Елица


******

Няма коментари:

Публикуване на коментар