Powered By Blogger

вторник, 1 септември 2020 г.

Понякога...






Понякога...

Понякога съм сбъдната мечта
по твоите щастливи коловози,
а друг път съм красивата трева,
в която виждаш звездни еднорози.

Понякога съм огън и вода,
една щастлива вечност от безкрая,
и всички нарушени правила
от мен и теб – защитници на Рая.

Понякога съм твоя странен сън
във който скиташ бос и много малък
и някакъв далечен светъл звън,
последния ти тъй предречен залък.

Понякога съм мила и добра,
а друг път съм бушуваща и пряма,
разпервам свойте вятърни крила
и пак към теб се втурвам като хала.

Понякога съм цялата любов
и тихичко във костите ти пея,
а пътя ми измислен и суров,
ми шепне, че във теб ще оцелея.

Понякога, но всъщност  всеки ден
към теб ръце протягам и немея
единствено от мен си озарен,
а тайничко за тебе аз копнея.

Понякога умирам от тъга,
а с утрото се будя като птица,
във моята усмивка и гласа
се скрива твойта питаща зеница.

Понякога следите се топят
и всички светове се разкрояват,
във джоба скрий частица от небе –
тъй смелите във битка оцеляват.

26.01.2020г.
Елица

Няма коментари:

Публикуване на коментар