Powered By Blogger

вторник, 8 септември 2020 г.

Досбъднати мечти...






Досбъднати мечти...

Във тихите пространства от безвремие
потрепват мислите за тебе, мамо,
и аз се взирам в нямото спасение
на прага ми след слънцето поспряло.

И виждам в себе си пак твоя образ -
онази нежност скрита във сърцето ми,
забравено усещане за радост,
преляло във тъгата по ръцете ми.

Гласът ти чувам някъде във костите
на тялото ми викащо по птиците,
а после зад табелата "Залостено"
заплитам спомени безмълвно в жиците.

Разбирам любовта като понятие
пречупено през липсата ти в дните ми
и някак си в душевно съзаклятие
аз продължавам да се взирам във следите ти.

"Ще те намеря" шепне в бяло вятъра,
"Ще ме намериш" пеят все косите ми,
и упорито следвам с плам пътеката,
досбъднала в реалното мечтите ти.

30.08.2020г.
Елица
На мама*

Ако беше жива на 30.08. щеше да навърши 66 години.
Лека да и е пръстта... 



Няма коментари:

Публикуване на коментар