Powered By Blogger

понеделник, 8 март 2021 г.

Родена съм жена...

 

 

 


Родена съм жена…

 

Разбра ли колко много светлина

от мойта същност капе в безметежност?

Щастлива съм. Родена съм жена

и Бог ме е дарил със много нежност.

 

Във нощите небесното е дом

на моята душа все тъй ранима,

а в дните съм вълшебен полутон,

единствена в сърцето ти любима.

 

Пресрещаш ме наяве и в съня,

със мен преодоляваш всяка болка,

откликваш ми когато те зова,

в поредна междузвездна обиколка.

 

Обичана съм пламенно от теб,

ти все така си моя верен пристан,

със теб израснах истински човек -

дърво и корен в битките пречистен.

 

А вечността е нашата съдба,

тъй още от Орфеевото време,

ще се завърнат нашите крила,

а общата ни песен ще се лее.

 

08.03.2021г.

Елица

 

Честит празник на всички приятелки жени!

Бъдете здрави, много щастливи с любимите хора,

сбъдвайте смело вълшебни мечти и правете този свят

все по-красив със своята нежност, любов, съпричастност,

толерантност, непоколебима вяра в доброто и в бъдното!

 

Ели

 


*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар