Powered By Blogger

неделя, 21 март 2021 г.

Остри стъпала...

 



Остри стъпала...

Стъпвам все по остри стъпала,
те ме водят горе към небето,
моята изправена снага
ритъма си следва на сърцето.
Кулата висока и стърчи,
на върха вълшебницата чака,
нявга ме ориса сред мъгли,
силата ми прати на земята.
А пък аз родена съм звезда,
все ме тегли в себе си безкрая,
помня имах даже и крила -
вятърна пазителка на Рая.
Ала туй остана във преди,
днес изкачвам стръмните наклони,
в моите усмихнати следи
слънцето сълзите си все рони.
Просто аз съм негова мечта
в приказка на милион години,
двамата кръстосваме света
във пространствата безкрайно сини.
Но това се случва във съня,
в дните сме мъчително далечни,
мойта вяра скътана в гласа
скита в измерения извечни.
Най-накрая знам ще се вклиним
в истина за минало и бъдно,
с нашата любов ще разтопим
пречките. Макар и трудно.

19.03.2021г.
Елица

Няма коментари:

Публикуване на коментар