Powered By Blogger

сряда, 17 март 2021 г.

За тежката орис...

 

 


За тежката орис…

 

По острото на твоята душа

танцуват леките ми стъпки в мрака,

обвивам те със нежност и тъга,

а времето на прага ти ще чака.

 

Потъваш във очите ми с копнеж,

зениците ми в шепите си сбираш,

а после пак препускаме в летеж,

съдбата ми сред звездно моделираш.

 

Във мислите ми ти си водопад,

а аз оставам все река дълбока,

на някакво безвремие в захват

е песента ми – светла и висока.

 

Зад рамото ми мига светофар,

на Стоп се спират старите ми тайни,

един вълшебен и проблясващ фар,

нашепва пак за спомени омайни.

 

Разказва как играхме на любов,

на вярност и предателство, на стражи,

и как животът ни безценно нов

в сегашно време диша и ни праши.

 

Далечни сме, но също близостта

във вените ни бие като клетва,

оставам твоя вятърна жена,

която във сърцето ти потрепва.

 

А ти за мен си вечен епилог

на всички извървени разстояния,

история без край и аналог,

надеждата сред северни сияния.

 

И зная, че е тежка ориста

и плащаме във дните все цената,

но най-накрая смела любовта

за вечност ще запали светлината.

 

17.03.2021г.

Елица

Няма коментари:

Публикуване на коментар