Powered By Blogger

сряда, 29 декември 2021 г.

Обратно броене...

 



Обратно броене...

Аз пак нахлух във твоя цветен сън
и зазвънях със приказни звънчета,
прелях във спящия ти светъл дъх,
пребродих с тебе седемте небета.

Измислих ти вълшебни имена,
танцувахме хорце с безброй звездички,
прошепна ми, че аз съм светлина
и древното спасение за всички.

Отново дискутирахме в захлас
един въпрос забравен в кротка вечност,
а отговорът скрихме вътре в нас
разперили крилете във летежност.

Отпихме и от стария Граал,
очите ни се сляха при зенита,
ти вътре в мен отново бе поспрял
в една любов от погледите скрита.

Със утрото далече аз изгрях,
а ти потъна в тихата реалност,
обратното броене разпилях
по жиците на общата сакралност.

27.12.2021г.
Елица

Бъдете здрави през Новата година, приятели
и сбъдвайте вълшебни мечти!*

Обичам ви,
Ели The Spy



Няма коментари:

Публикуване на коментар