Powered By Blogger

понеделник, 6 декември 2021 г.

Космично единение...

 

 


 

Космично единение...

 

Аз често отразявам тишина,

която от дълбокото ти идва

и виждам твойте вятърни крила

разтворени във форма на молитва.

 

Тогава ставам тиха и боля,

по облаци замислена подскачам,

на ум броя броилка за деца,

мечтите си в антрето ни окачам.

 

И все ме връща в тебе любовта,

от извора ми лекичко избликва,

нашепва ми, че нашата врата

за двама ни магично ще откликва.

 

Спокойна съм и пламенно блестя,

а твойте устни все така ме пият,

през времето напредвам и горя,

със изпитанията смела свиквам.

 

Защото е орисано така -

за другите със тебе сме спасение,

за вечност ще е моята душа

със твоята в космично единение.

 

05.12.2021г.

Елица

 

На Жоро с много обич

 


 
***** 

Няма коментари:

Публикуване на коментар