Powered By Blogger

четвъртък, 5 ноември 2015 г.

Snow On The Sahara....





Music waterfalls….

* * * * *


вали ли сняг в пустинята все още
сълзи блестят ли в сини небеса
Обичаш ли във сънищата нощем
и търсиш ли магичната врата

дали ще спра да бягам с ветровете
изгубена от себе си без вест
заровила в полето страховете
че ще потъпча странната си чест

номад съм и такава ще остана
аз нямам място в този свят
единствено той - пътя ме изгаря
от тъжните звезди огрят

посоката намерих сред морета
целунати от бели дъждове
и с вярата от Теб на заем взета
пътувам към вълшебни брегове

дали ще стигна времето ще каже
завързано на възел под капчук
един слепец за мен ще ти разкаже
във  светлина от неумиращ звук

но ти ме чакай - там накрай земята
мълчи ме викай ме тъжи
ще ти откликне с обич тишината
изпратена от моите очи



Няма коментари:

Публикуване на коментар