Powered By Blogger

петък, 11 август 2017 г.

Финален спринт...





снимка
Захир във ФБ



NOTE: Усещането за добре свършена работа е невероятно. Радвам се, че нулирах всичко и сега 4 седмици ще си почивам активно без да мисля за съд и дела. Чакат ме много пътувания, посещения на нови и интересни места, неповторими емоции и изживявания. Незнам… Хубаво ми е. Смятам да се понеса волна по лятното течение и да се насладя тотално на момента. Обичам кабинета си. Всички онези малки нещица в него, които ме карат да се чувствам уютно и на мястото си. С радост ще завъртя ключа, обаче, днес след себе си и … до септември. Тук в блогчето ще продължа да слагам снимките и стихотворните текстове, които излизат. А на който му е любопитно може да върви по стъпките ми. :) Съпреживените емоции и чувства нямат аналог. Развиват душата, качват я на по-високи нива, разгръщат я и я правят по-устойчива и силна. Тези дни си мислих за един проект, който преди време бях подхвърлила на приятелката ми Звездица. Сега през отпуската ще поразсъждавам над него и неговото изпълнение. Става въпрос за жената през сезоните. Исках да измислим визии за жената Пролет, жената Лято, жената Есен и жената Зима. После да се облека в дрехите и да направим фотосесиите тук из Лудогорските красоти. На мен фотосите ще ми останат за спомен, а Зиза може да ги използва за популяризиране на нейната дейност като арт дизайнер и стилист. :) Проекта ще ни отнеме една година, защото ми се иска да снимаме в натурална среда – през есента сред нападалите жълто-оранжеви листа, през зимата – в снега, през пролетта – в зелената трева, а през лятото може и на морето – близо до скала и вълни… или пък сред житата и слънчогледите. Сигурна съм, че и на Дживан ще му хрумне нещо интересно. Въпроса е да измислим идеите за визиите и да подхванем изпълнението от някъде. Този проект може да го използваме успешно и когато в един момент издам книгата със стиховете…. Много хора ме карат да го направя отдавна, но и за това си трябва време, подбор, сериозна работа. Дано успея да подредя всичко, така че  такива хубави събития – храна за душата да се случат в най-подходящия момент. Искам да си част от всичко това – Ти, който четеш тези думи. И следваш смълчано стъпките ми – невидима сила, извор на вдъхновение, компас в дните и слънчев съдбовен лъч. Оооо да, забравих и за предложението на Дили – на нея и се иска да направим нещо съвместно – нейните картини от вълна и моите стихове, а после да направим представяния из България. Би било интересно. Ще видим как ще потръгне. В блога има толкова много стихове вече. Тя може да си избере от тях или пък ще сътворя нови, като разгледам картините и усетя тематиката им. Дили е чудесна. Много си допаднахме. Срещата с нея ме убеди, че когато търсиш красотата и добротата в света около себе си, красотата и добротата търсят теб. И те намират. И да не забравя най-накрая да споделя, че думата Космос си ме преследва неотлъчно. С Жоро тази година най-накрая смятаме да осъществим плана си отпреди 2 години да посетим къмпинг Космос до Дуранкулак поне за 2-3 дни. Романтика за двама в дивото. А онази вечер докато си седяхме и си бърборихме в „Олмоуст Феймъс“ с приятелите от ученическите години и се шегувах с Тошо къде ще ме заведе като отида на гости в София и той най-неочаквано заяви, че щял да ме води в ресторант Космос зад съдебната палата, където храната и обстановката били превъзходни. Та така – космически приключения ме чакат! :))))) Дано през октомври ни се осъществят и плановете с Мимето да отидем на концерта на ФСБ. Тя е намерила покани до колкото ми съобщи при последната ни среща. Подобаващо ще си отпразнуваме 20 годишното приятелство.  Но нашите общи щуротии започват още следващата седмица, когато ще и правим именния ден на 15-ти. А днес за успешния край на работния процес преди отпуската с Вилия ще си спретнем една „Улица“. Ами май е това за сега. Споделих се. Оставям да пее една песничка, която харесвам от старите, но златни хитове. Нека е поздрав за Теб! 


Ели   
11.08.2017"


*****
  

Няма коментари:

Публикуване на коментар