Powered By Blogger

вторник, 29 август 2017 г.

Блогова почивка...







NOTE: На пръв поглед изглежда, че блогчето ми излезе във ваканция. А всъщност поех на път, докато си почивам. Разгледах нови интересни места. Изживяването беше невероятно. На всеки един от градовете, които посетихме ще посветя отделен пост, но имам нужда от време за да обработя многото снимки. Най-много ми хареса в Прага, затова и подбрах четири снимчици от този град като съпорт на настоящият кратък пост. Отпуската е за почивка. Затова и изпаднах в блогово мълчание. Просто препускам по пътищата и събирам впечатления, които най-накрая ще опиша.  Тепърва ни предстои кратко пътуване и из България. Пак ще се докоснем до невероятните красоти на нашата неповторима природа. Вече ще бъдем в пълен семеен състав. На всеки, който обича да пътува препоръчвам горещо екскурзия до трите централно европейски столици – Будапеща, Виена и Прага. Вярвам, че и вие приятели си почивате добре и събирате топлинка за предстоящите есенни и зимни дни. Обещавам скоро да се върна интензивно в блог-а. За момента съм заключила стихотворния поток, а ключа съм прибрала в джоба си. Бъдете здрави и усмихнати! Попивайте красота с очите, но най-вече с душите си и наминавайте насам. Космоса има нужда от движение и безкрайни потоци позитивна енергия.

Прегръдки от мен,
Ели




*****


Няма коментари:

Публикуване на коментар