Powered By Blogger

понеделник, 5 август 2019 г.

Тъй ще е...





Тъй ще е…

Събрах във шепи твоето сърце,
прегърнах го с душата си голяма,
понесох се в безкрайното небе,
разбрах за нас забрава няма.

И тихо във среднощен час,
пак твойта песен ме обгърна,
зашепна ми с космичен глас,
във птица – нежност ме превърна.

Небесното остава дом,
на общите мечти копнежни,
ний все сме двамата в синхрон,
летим по пистите безбрежни.

Една комета ни е знак,
тя следва нашто неделимо цяло,
препускаме в зора и мрак,
а времето за нас е спряло.

Достигнал си ме, знай това
и пазиш мойта звездна същност
оттатък ме държиш с ръка,
попива в теб от мойта мъдрост.

Аз виждам общият ни път –
той се простира надалече,
и все натам ще те зовът
крилете ми. Тъй ще е вече.

05.08.2019г.
Елица


*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар