Powered By Blogger

сряда, 7 август 2019 г.

Изчезнала със вятъра…




Изчезнала със вятъра…

Отивам си със вятъра в нощта,
препускам като хала през полята,
а ти оставаш късче тишина
и пламъкът ми стоплящ сетивата.

Тъй близки сме, но също и далеч
във земното разрязано пространство,
гори във тебе вечната ми свещ,
във мен пулсираш с кротко постоянство.

Най-често си играем на любов,
по прашните пътеки на съдбата
и ти оставаш мой, ала суров,
докато галиш в мене светлината.

До друга крачиш там – в реалността,
наричаш я начало и безкрайност,
но търсиш вечно моите крила
усмивката ми – пареща омайност.

Не мога да преборя твоя страх.
Опитах се. Не ми се получава.
И май че най-накрая те разбрах –
с мълчание любов се съхранява.

Добре тогава. Нека да мълчим.
Сама отпивам чашата със вино.
На общата жарава ще горим.
Съгласна съм, прошепвам го щастливо.

07.08.2019г.
Елица


*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар