Powered By Blogger

сряда, 25 май 2022 г.

Да бъда неранима...

 

 

 

Да бъда неранима...

 

Надбягвах се самичка с ветрове,

на кръстопът ме срещна твойта сила,

пое със нежност моите ръце,

тренира ме да бъда неранима.

 

Превърнах се във истинска жена –

откраднала сърцето ти за вечност

и следвах тежки звездни правила,

прийждащи от синята безбрежност.

 

А ти строеше храмове в Кераг,

обичаше да зидаш със доверие,

съзираше невидимия враг

и търсеше за двама ни спасение.

 

Научи ме и риба да ловя,

цветя да разпознавам, разни билки,

не се усещах никога сама,

пазители ми бяха рой светулки.

 

Така достигнах тридесет и шест,

животът ни внезапно се пропука,

по птици ти изпратих вест

и ти се върна бързо под капчука.

 

Остана с мене чак до сутринта,

но с първите лъчи аз си заминах,

превърнах се в невидима звезда,

без страх отвъд в небесното преминах.

 

Последва ме оставяйки следа –

в скалата издълбани имената

на моята и твоята душа

с копнежа вечен все по светлината.

 

24.05.2022г.

Елица

Няма коментари:

Публикуване на коментар