Powered By Blogger

събота, 21 април 2012 г.

Отново пак ....










* * * * *

Пътувайки откривам свойте дири
сред пясъци пустинни, брегове
и нежна песен вятър ще засвири,
при срещата ми с нови светове.

И пак летя там някъде високо,
отново сила в мен се разгоря,
далеч остана мрачното дълбоко,
а болката със утрото изтля.

Ще бъда пак пустинната принцеса,
за влюбените странници - звезда,
очите ми в небесната завеса,
ще пазят всеки атом светлина.

Отново вяра в мене се възражда,
по-Истинска се будя след дъжда,
и чувство на обичаност обгражда
сърцето ми в сакрална тишина.

Ръка ми дай – там някъде в простора,
и полета ми следвай  на далеч,
дори невидим сред тълпите хора,
аз знам, че си единствения с чест.

Пътувайки аз скривам свойте дири,
в моретата, скалите, вечността
и дивна песен вятър ще засвири
когато ми се случи Радостта.

* * * * *


* * * * *

4 коментара:

  1. Лети принцесо , по земя не стъпвай ,
    и мечтите свои пак живей ,
    световете стари пак са нови,
    огънят отново в тебе грей.
    Нека всяка радост ти се случва,
    както и онази рядката ,
    белязана с печатa на любов !

    ОтговорИзтриване
  2. Дали е възможно, Мечтателю?...
    Аз просто живея в реалността...
    Правя разни неща, когато имам потребност...
    Напоследък ме е избило на философски разсъждания и ги споделям с теб и с театара, и определено анализирайки разни въпроси от душевно-битийното ми случване се усещам по-добре и що-годе в равновесие, защото реалността ме натиска и пресира много яко.... :(
    Благодаря ти за хубавото стихо....
    Летя, а печата на любов....ееех, самото чувство за съществуването му е хубаво!
    Прегръдки по вятъра....
    Ели

    ОтговорИзтриване
  3. Вечност и ден....

    разтегливо понятие за случване
    в една реалност със отворени очи
    или пък в шепот скрит сред сънища
    когато се усещам Истинска
    прегърнала мечтите си
    от някаква полуилюзия
    разпадаща се
    и за кой ли път политаща
    във начертан от дни и нощи кръг
    върху магични пътища

    http://www.youtube.com/watch?v=ZtCEBlKwtkU

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Когато забравя за теб…

      когато забравя за теб
      и спра да чертая контури
      със пръст по стъклото
      обляно от дъжд
      знам че ще дойдеш
      на тротоара отсреща
      и ще чакаш за танц

      когато забравя за теб
      и спра да сънувам и питам
      звезди в тишината
      пропита от страх
      знам че ще дойдеш
      в квадратната стая
      на копнеж изживян

      когато забравя за теб
      и спра да пътувам във дните
      по същия път
      погълнала вече сълзите
      знам че ще дойдеш
      от вятър призван
      за да сбъднеш мечтите

      когато забравя за теб
      ще съм сянка смълчана в очите…

      ПП : Нещо ми е тъпо днес....
      Дано да ми заострее с напредване на седмицата, все пак отпуска ме чака в края и!....

      Изтриване