Powered By Blogger

понеделник, 30 април 2012 г.

Любовта обича съвпаденията....





В края на месеца - едно филмче, което гледахме с приятелката ми Румяна още миналата година! Много ни хареса, а снощи докато си шетах в кухнята малко преди полунощ, под течащата вода на чешмата внезапно ми мина мисъл за него. Бях забравила заглавието, но днес Румито ми го припомни с един смс, както се разбрахме снощи малко преди полунощ „Любовта обича съвпаденията”!:) Реших днес да намеря мини клиповете и да ги споделя! Всички са поканени да гледат. Мисля, че си заслужава и навежда на доста размисли за смисъла на човешкия живот, за мисията, която всеки един от нас има на този свят, за житейския ни път, за вълшебствата и предопределеностите, за случайността наречена Съдба! И да не забравя – Любовта като единствена Реалност!

Приятно гледане!:)







 


 


 


 


 


 


 

5 коментара:

  1. Love is all…

    Любовта е всичко
    Дори когато няма утре
    Или пък има но е празно
    От живот
    Дори когато в шепнещите капки
    Дъждът разказва пак
    За друг живот

    Любовта е всичко
    В твойте стъпки
    Преплели слънцето с лъчите
    На дъга
    Или когато уморени пръсти
    Прокарват път
    Във моята коса

    Любовта е всичко
    Близо до звездите
    До поле море и тишина
    В една прегръдка смисъла и
    Скрит е
    Дори да е прeгръдка
    Във съня

    Любовта е всичко
    Порив скрит във думи
    Пратена по вятъра
    Тъга
    Мълчанието тя е помежду ни
    Една възможна
    Вечна самота

    Любовта е всичко
    Моя свят във тебе
    Твоята усмивка от мечти
    Тя живее в синьото безвремие
    И ме буди
    Винаги
    В зори
    30.04.2012г.

    http://www.youtube.com/watch?v=GQ8gqUKBy28&list=PL314047DA38F9230D&index=34&feature=plpp_video

    ОтговорИзтриване
  2. Филма не съм гледал и не знам /е,ще видя клипчетата скоро/,но стихото - това тук,днешното - хах,Ели...,страхотно е :))

    ОтговорИзтриване
  3. Аз пък току що изгледах If Only! Страхотно е това филмче, но ти знаеш! И пасва на лайт мотива от 30.04. - Love is all.... Радвам се, че стихотворението ти е харесало! Когато изгледаш филмчето, ще разбереш напълно какво съм имала впредвид!Изгледах и видео клипа! Прекрасно се е получил!Благодаря ти, Иване! Някак си много и се радвам на тази наша симбиоза на творчески търсения! Но не смея да я разсъждавам, само с вътрешното си ми си я преживявам и се моля да си остане и да се развива, защото - Хубаво Е!:)
    Прегръдки от мен,
    Ели

    ОтговорИзтриване
  4. Обича те , дори да не е тук.
    Тихо във ноща - без звук.
    В душата си със стон ,
    като камбанен удар на сърцето,
    превърнато във камертон...
    Дали е твоето сърце във тон ? :)))

    ОтговорИзтриване
  5. Привет първомайско, Мечтателю!:)
    Да разбирам ли че си изгледал филмчето?
    А стихчето ти е правилно, според мен! И много хубаво!
    Има неща в живеенето които са си Съдба и свързващия елемент в тях е винаги и безотказно Любовта! И този елемент не се губи! Никога!
    Smile to you!:)))

    ОтговорИзтриване