Powered By Blogger

четвъртък, 5 април 2012 г.

Wind love....






Music waterfalls....

* * * * *


в мислите ми вятърът дойде
нежно и далечно ме целуна
съхрани душата ми – дете
и засвири на вълшебна струна….

във ръцете си ме полюля
просто миг на споделена Вечност
после тихо и безкрайно отлетя
във синьо-есенна безбрежност….

в утрото усещам, че във мен
скита се душата му ранена
ще ми прости ли някой ден
че само с Него аз съм озарена….



 
* * * * *

Вятър ме прегърна изведнъж
Нежно в мислите ми
Отпечатък сложи
В себе си ме върна
Отведнъж
Разпиля в безкрайното
Копнежи

Приютих се в неговия храм
И солено плаках мълчалива
Във дълбокото у себе си
Признах
Само с Него
Чувствам се
Щастлива

Завъртя ме
В страстен бавен танц
Подари ми мигове от вечност
После ме остави
Да вървя
Скитаща във своята
Безбрежност

 * * * * *




* * * * *

Няма коментари:

Публикуване на коментар