Powered By Blogger

вторник, 5 юни 2012 г.

Аз и Аз и Ти и Ти...









Аз и Аз и Ти и Ти…


“Аз и Аз и Ти и Ти
туй са нашите мечти
Ти и Аз и Аз и Ти
в Мен и в Теб и в Тях Бъди”
(Той)


Аз и Аз в изпънатите вени на небето
въртим се в пирует за кой ли път
пропуква се и стене пак сърцето
на Тази, дето птици я зовът
а Другата разумно боса тича
под вчерашния непрогледен дъжд
на обич непотърсена се врича
очите после пак ще я болят
а двете пишат Заедно пиеси
за Любовта пристигнала на сън
копнеят скрити зад безброй завеси
от облаците скитащи навън
Аз и Аз в неосъзнат сценарий
във вечно търсене на нещо но какво
куп хаотични мисли във хербарий
прегърнато от залеза дърво

Ти и Ти изгубен сред мечтите
където слънце пролетно блести
където ручей пее сред мъглите
и вятърът нашепва за преди
потъваш във водите бездиханен
докосваш с пръсти пясък и звезди
а после бързаш някъде нагоре
поемаш глътка въздух със гърди
усещаш се божествено пречистен
прозрял отново за пореден път
животът е от смелите измислен
а слабите – те пак ще преболят
Ти и Ти бездумно отразяван
в зеленото на нечии очи
отричано желан осъществяван
бъди свободен винаги лети

Аз и Ти осъдени на Вечност
на търсене до края на Света
ще оцелеем в синята безбрежност
и ще достигнем някога брега

28.05.2012г.
Елица

* * * * * 

Няма коментари:

Публикуване на коментар