Powered By Blogger

неделя, 13 март 2016 г.

Неделя Сиропустна...



"И си признах, че само тебе скрих
и спомена, във който ме отричаш.
Запитах се защо не ти простих?
И каза Бог: "Защото го обичаш!"



снимка и стих
"Неизпратени писма до теб" във ФБ


Неделя Сиропустна
.
Омръзна ми, съвсем ме заболя
да хапя ядно сухите си устни
и казах си – за всичко ще простя
на собствена Неделя Сиропустна.

Запалих свещ, на колене се свих,
усещах как молитвата ми тегне.
И сякаш Бог с везна ми се яви,
простените ми болки да претегли.

И аз простих за всичките лъжи,
приятелските грешки и горчилки,
додето Господ сам ги нареди
в паланзите на старата теглилка.

Мъжете, със които не изпих
разлятото по чашите шампанско,
на всички тях отдавна им простих
обидите и намеци пиянски.

Ала везната пак се наклони
и сякаш ме подканяше за още,
а аз преравях миналите дни
да търся нераздадените прошки.

И си признах, че само тебе скрих
и спомена, във който ме отричаш.
Запитах се защо не ти простих?
И каза Бог: "Защото го обичаш!"

Ники Комедвенска
"Свят за лудите"


Няма коментари:

Публикуване на коментар