Powered By Blogger

неделя, 28 февруари 2016 г.

Шепоти...



Шепотът на красива жена може да бъде чут
по-далеч от рева на разгневен лъв.

Арабска поговорка




снимка и цитат
Elixiria.bg


Шепот...

Бях гневна
После ти зашепнах
Със онзи пламък буен във кръвта
Към себе си вратичката открехнах
И тихо те поведох през света

Аз птица съм
Далече във небето
Безкраен пристан в твоето сърце
Една вълна любима на морето
И песничка изпята от дете

Обичам страстно
Диво и опасно
Сестри са ми красивите звезди
В контурите ти скътани неясно
Надеждата ми винаги блести

Бъди свободен
Идвай и отлитай
Обичай ме по свои правила
От болката ми радостна опитай
Преди да се превърна в синева

За любовта
Прегради в мене няма
Разперила съм своите криле
Съдбата си докрая съм разбрала
Душата ми към бъдното пое

27.02.2016г.
Елица


                               *****



Няма коментари:

Публикуване на коментар