Powered By Blogger

четвъртък, 21 юни 2012 г.

Пробуждане....







* * * * *


На житата в утро се усмихнах,
на слънцето помахах със ръка,
по вятъра игриво ти намигнах
и нарисувах в мислите дъга.

Мечтите разпилях по склон небесен,
прегърнах вярата покълнала във мен,
и стана пътя ми отново лесен
от птици и реалност озарен.

Петак търкулнах за късмет в тревата,
усмихнах се на срещнат непознат,
пробудиха се странно сетивата,
от избора внезапно осъзнат.

Заключих се във малкото пространство,
душа-сърце побрало във едно,
ще продължа със тихо постоянство,
да вярвам, че обичам за добро.

И някой ден, когато не очаквам
по пътя на живота оцветен,
се виждам как от щастие заплаквам
под погледа ти в мене разтопен.

@Eli



 * * * * *

5 коментара:

  1. Поисках си знак тази сутрин на ранина....
    И го получих .... 1 673....
    Въобще днешния ден беше страхотен....
    От изгрева до залеза, а сигурна съм че и след това....

    http://www.youtube.com/watch?v=hLcq9AVOUGE&list=FL1jvaGCI3J7Rc46Mw4cTY2A&index=1&feature=plpp_video

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесно е,Ели! Страхотно звучиш! Имай я тази радост най-малко два пъти!

    ОтговорИзтриване
  3. Ваньо здрасти, тук ли си....
    И аз си стоя тук на скрито...
    Наистина незнам как така се получава, но като си пожелая нещо и го прошепна на вятъра и се сбъдва...
    :)))
    Мисля да си пусна да погледам "Chasing Liberty" - > http://www.imdb.com/title/tt0360139/
    Много си падам по Матю Гуд и Манди Мур!:)

    http://www.youtube.com/watch?v=33BoLjd-wxs&feature=related
    Спокойна нощ, Ваньо, радвам се че намина!
    Пращам ти усмивки и тия дни ще пиша на мейл-а!
    Ели

    ОтговорИзтриване
  4. Съвсем като в любов
    узряла си в житото.
    Цялата му светлината поела ,
    вързала очите ,
    пуснала сърцето,
    тичаш с вятъра.
    В щастие заплакала
    мъката стопи се
    мълчаливо отлетяла...

    ОтговорИзтриване
  5. Здравей, Мечтателю,
    който чака търпеливо дочаква като че ли (кратка спирка, на която можеш да си поемеш глътка свеж въздух, да си направиш планове, да прегърнеш отново надеждата и да продължиш по пътя).... :)))

    Дочакано…

    във утринна прозрачна синева
    към мен лети тъй чакано послание
    облечено в красивата дъга
    то ражда във очите ми сияние

    и пак копнежи в мене възроди
    а мислите ми боси заиграха
    на глътки от душата ми отпи
    а с него птици огнени запяха

    на времето оставям своя зов
    и вярата в Съдбовната случайност
    щастлива и под слънчев благослов
    ще те открия в земната безкрайност

    25.06.2012г.
    @Eli

    Поздрави и ти благодаря за стихото!
    Много е сладко!:)

    ОтговорИзтриване