Powered By Blogger

сряда, 6 юни 2012 г.

Когато дойде в живота ми....









* * * * *

божествено ли беше отредено
или разрязано от меч преди
сърцето ти във бурите калено
потъна тихо в моите очи

замислено чертите ти рисувам
превръщам те във песен и във стих
да те усетя истински жадувам
но да те търся май се уморих

присядам тихо в нощната омая
в зеленото на младата трева
и по звездите знам че ще узная
дали съм още в твоята душа

а вятър нежно с устни ме погали
прегърна ме с усмивка мълчалив
безкрайна страст в дълбокото разпали
на думите е все тъй пестелив

дойде в живота ми като комета
изстинала по дългия си път
избра Съдбовно моята планета
където с обич птиците кръжат

божествено било е отредено
и сътворено в бисерни реки
едно очакване от времето пленено
във търсене на сбъднати мечти

@Eli

 

* * * * *

Няма коментари:

Публикуване на коментар